holdtræning

Holdplan

Hos Crossfit North 579 har vi hold for enhver smag, og alle kan være med uanset niveau.

Udover vores almindelige crossfit-hold har vi f.eks. styrke og vægtløftning, og der er også et hold til bl.a. forældre og barn og til kommende eller nybagte forældre.

Læs mere om de enkelte hold længere nede på siden.

Bemærk at holdplanen er vejledende.
Du kan altid se den aktuelle holdplan for ugen her

Mandag Tirsdag Onsdag Torsdag Fredag Lørdag Søndag
06.00
WOD
WOD
Cardio
Cardio
06.30
07.00
Fællestræning
07.30
08.00
WOD
Cardio
Cardio
Cardio
TEAM Cardio
Cardio
08.30
09.00
Falck

WOD
Falck

WOD
Falck

WOD
Falck

WOD
Cardio

Falck
TEAM Cardio

TEAM WOD
Cardio

TEAM WOD
09.30
10.00
Baby WOD
Baby WOD
Baby WOD
TEAM WOD
Cardio

TEAM WOD
10.30
11.00
WOD
CrossFit Basic
11.30
15.00
Rezponz

WOD
15.30
16.00
Cardio

TEAM WOD
Cardio

WOD
WOD
TEAM Cardio

WOD
TEAM WOD

Cardio

TEAM WOD
16.30
17.00
Cardio

TEAM WOD
Cardio

WOD
Cardio

WOD
TEAM Cardio

WOD
17.30
18.00
TEAM WOD

Vægtløftning
TEAM WOD
Cardio

TEAM WOD
Vægtløftning
18.30
19.00
WOD
TEAM WOD
TEAM WOD
19.30

Mandag

  • WOD
    06.00 - 06.55
  • Fællestræning
    07.00 - 08.10
  • Falck
    09.00 - 09.55
  • WOD
    09.00 - 09.55
  • Baby WOD
    10.00 - 10.55
  • Cardio
    16.00 - 16.55
  • TEAM WOD
    16.00 - 16.55
  • Cardio
    17.00 - 17.55
  • TEAM WOD
    17.00 - 17.55
  • TEAM WOD
    18.00 - 18.55
  • Vægtløftning
    18.00 - 18.55
  • WOD
    19.00 - 19.55

Tirsdag

  • WOD
    06.00 - 06.55
  • WOD
    08.00 - 08.55
  • Falck
    09.00 - 09.55
  • WOD
    09.00 - 09.55
  • Cardio
    16.00 - 16.55
  • WOD
    16.00 - 16.55
  • Cardio
    17.00 - 17.55
  • WOD
    17.00 - 17.55
  • TEAM WOD
    18.00 - 18.55
  • TEAM WOD
    19.00 - 19.55

Onsdag

  • Cardio
    06.00 - 06.55
  • Cardio
    08.00 - 08.55
  • Falck
    09.00 - 09.55
  • WOD
    09.00 - 09.55
  • Baby WOD
    10.00 - 10.55
  • WOD
    16.00 - 16.55
  • Cardio
    17.00 - 17.55
  • WOD
    17.00 - 17.55
  • Cardio
    18.00 - 18.55
  • TEAM WOD
    18.00 - 18.55
  • TEAM WOD
    19.00 - 19.55

Torsdag

  • Cardio
    06.00 - 06.55
  • Cardio
    08.00 - 08.55
  • Falck
    09.00 - 09.55
  • WOD
    09.00 - 09.55
  • TEAM Cardio
    16.00 - 16.55
  • WOD
    16.00 - 16.55
  • TEAM Cardio
    17.00 - 17.55
  • WOD
    17.00 - 17.55
  • Vægtløftning
    18.00 - 18.55

Fredag

  • Cardio
    08.00 - 08.55
  • Cardio
    09.00 - 09.55
  • Falck
    09.00 - 09.55
  • Baby WOD
    10.00 - 10.55
  • Rezponz
    15.00 - 15.55
  • WOD
    15.00 - 15.55
  • TEAM WOD
    16.00 - 16.55
  • Cardio
    16.30 - 17.25
  • TEAM WOD
    17.00 - 17.55

Lørdag

  • TEAM Cardio
    08.00 - 08.55
  • TEAM Cardio
    09.00 - 09.55
  • TEAM WOD
    09.00 - 09.55
  • TEAM WOD
    10.00 - 10.55
  • WOD
    11.00 - 11.55

Søndag

  • Cardio
    08.00 - 08.55
  • Cardio
    09.00 - 09.55
  • TEAM WOD
    09.00 - 09.55
  • Cardio
    10.00 - 10.55
  • TEAM WOD
    10.00 - 10.55
  • CrossFit Basic
    11.00 - 11.55
Mandag Tirsdag Onsdag Torsdag Fredag Lørdag Søndag
15.00
Rezponz
15.30

Fredag

  • Rezponz
    15.00 - 15.55
Mandag Tirsdag Onsdag Torsdag Fredag Lørdag Søndag
11.00
CrossFit Basic
11.30

Søndag

  • CrossFit Basic
    11.00 - 11.55
Mandag Tirsdag Onsdag Torsdag Fredag Lørdag Søndag
09.00
Falck
Falck
Falck
Falck
Falck
09.30

Mandag

  • Falck
    09.00 - 09.55

Tirsdag

  • Falck
    09.00 - 09.55

Onsdag

  • Falck
    09.00 - 09.55

Torsdag

  • Falck
    09.00 - 09.55

Fredag

  • Falck
    09.00 - 09.55
Mandag Tirsdag Onsdag Torsdag Fredag Lørdag Søndag
18.00
Vægtløftning
Vægtløftning
18.30

Mandag

  • Vægtløftning
    18.00 - 18.55

Torsdag

  • Vægtløftning
    18.00 - 18.55
Mandag Tirsdag Onsdag Torsdag Fredag Lørdag Søndag
09.00
TEAM WOD
TEAM WOD
09.30
10.00
TEAM WOD
TEAM WOD
10.30
16.00
TEAM WOD
TEAM WOD
16.30
17.00
TEAM WOD
TEAM WOD
17.30
18.00
TEAM WOD
TEAM WOD
TEAM WOD
18.30
19.00
TEAM WOD
TEAM WOD
19.30

Mandag

  • TEAM WOD
    16.00 - 16.55
  • TEAM WOD
    17.00 - 17.55
  • TEAM WOD
    18.00 - 18.55

Tirsdag

  • TEAM WOD
    18.00 - 18.55
  • TEAM WOD
    19.00 - 19.55

Onsdag

  • TEAM WOD
    18.00 - 18.55
  • TEAM WOD
    19.00 - 19.55

Fredag

  • TEAM WOD
    16.00 - 16.55
  • TEAM WOD
    17.00 - 17.55

Lørdag

  • TEAM WOD
    09.00 - 09.55
  • TEAM WOD
    10.00 - 10.55

Søndag

  • TEAM WOD
    09.00 - 09.55
  • TEAM WOD
    10.00 - 10.55
Mandag Tirsdag Onsdag Torsdag Fredag Lørdag Søndag
08.00
TEAM Cardio
08.30
09.00
TEAM Cardio
09.30
16.00
TEAM Cardio
16.30
17.00
TEAM Cardio
17.30

Torsdag

  • TEAM Cardio
    16.00 - 16.55
  • TEAM Cardio
    17.00 - 17.55

Lørdag

  • TEAM Cardio
    08.00 - 08.55
  • TEAM Cardio
    09.00 - 09.55
Mandag Tirsdag Onsdag Torsdag Fredag Lørdag Søndag
06.00
Cardio
Cardio
06.30
08.00
Cardio
Cardio
Cardio
Cardio
08.30
09.00
Cardio
Cardio
09.30
10.00
Cardio
10.30
16.00
Cardio
Cardio
16.30
Cardio
17.00
Cardio
Cardio
Cardio
17.30
18.00
Cardio
18.30

Mandag

  • Cardio
    16.00 - 16.55
  • Cardio
    17.00 - 17.55

Tirsdag

  • Cardio
    16.00 - 16.55
  • Cardio
    17.00 - 17.55

Onsdag

  • Cardio
    06.00 - 06.55
  • Cardio
    08.00 - 08.55
  • Cardio
    17.00 - 17.55
  • Cardio
    18.00 - 18.55

Torsdag

  • Cardio
    06.00 - 06.55
  • Cardio
    08.00 - 08.55

Fredag

  • Cardio
    08.00 - 08.55
  • Cardio
    09.00 - 09.55
  • Cardio
    16.30 - 17.25

Søndag

  • Cardio
    08.00 - 08.55
  • Cardio
    09.00 - 09.55
  • Cardio
    10.00 - 10.55
Mandag Tirsdag Onsdag Torsdag Fredag Lørdag Søndag
10.00
Baby WOD
Baby WOD
Baby WOD
10.30

Mandag

  • Baby WOD
    10.00 - 10.55

Onsdag

  • Baby WOD
    10.00 - 10.55

Fredag

  • Baby WOD
    10.00 - 10.55
Mandag Tirsdag Onsdag Torsdag Fredag Lørdag Søndag
07.00
Fællestræning
07.30
08.00

Mandag

  • Fællestræning
    07.00 - 08.10
Mandag Tirsdag Onsdag Torsdag Fredag Lørdag Søndag
06.00
WOD
WOD
06.30
08.00
WOD
08.30
09.00
WOD
WOD
WOD
WOD
09.30
11.00
WOD
11.30
15.00
WOD
15.30
16.00
WOD
WOD
WOD
16.30
17.00
WOD
WOD
WOD
17.30
19.00
WOD
19.30

Mandag

  • WOD
    06.00 - 06.55
  • WOD
    09.00 - 09.55
  • WOD
    19.00 - 19.55

Tirsdag

  • WOD
    06.00 - 06.55
  • WOD
    08.00 - 08.55
  • WOD
    09.00 - 09.55
  • WOD
    16.00 - 16.55
  • WOD
    17.00 - 17.55

Onsdag

  • WOD
    09.00 - 09.55
  • WOD
    16.00 - 16.55
  • WOD
    17.00 - 17.55

Torsdag

  • WOD
    09.00 - 09.55
  • WOD
    16.00 - 16.55
  • WOD
    17.00 - 17.55

Fredag

  • WOD
    15.00 - 15.55

Lørdag

  • WOD
    11.00 - 11.55
No events available!

VORES HOLD

WOD

WOD står for ”Workout of the day” og er den Crossfit workout, som er aktuel for alle WOD-træninger pågældende dag. WOD er den workout, som præsenteres flest gange på vores holdplan. Hver dag sammensættes en ny crossfit WOD, hvilket sikrer en variation af træningen dag for dag. Oftest vil WOD-holdene begynde med en opvarmning efterfulgt af en teknik-, styrke- eller udholdenhedsdel.

Derefter udføres selve træningen, som ofte er kendetegnet ved lidt mere puls end den første del, og her er man næsten altid garanteret sved på panden. WOD er for alle medlemmer, nye som gamle.

Der er sørget for, at alle vil blive presset uanset niveau, da der vil være mulighed for tilpasning af øvelserne til den enkeltes niveau. Der skelnes ofte følgende niveau-inddeling: Scaled (begynder), Intermediate (øvet) og RX (rutineret – her ændres der ikke på vægten).

TEAM WOD

På vores Team WODs er man flere sammen om at udføre en workout, oftest to og to. Det kan være en sjov og anderledes måde at variere din træning på samt at få et smil på læben sammen med din træningsmakker.

Ligesom med vores WOD-hold så varierer vores Team WODs også fra gang til gang, og det er den pågældende træner, der bestemmer workouten. Øvelserne kan altid skaleres, så de passer til dit niveau. Desuden er det ikke nødvendigt at have en makker hjemmefra, da vi altid sørger for, at alle vil have en makker at lave workouten med.

CARDIO

På vores cardio-hold vil træningen primært bestå af basis- og kropsvægtøvelser. Du vil primært blive udfordret på konditionen.

Vi sørger for, at hele kroppen bliver trænet, og timerne vil bære præg af variation, masser af energi og højt tempo fra start til slut.

Du vil med garanti få pulsen helt i top på vores cardio-hold. Hvis man er ny i træningsverdenen eller skal i gang igen efter en længere pause, så er dette hold et rigtig godt sted at starte.

TEAM CARDIO

På team cardio er I to eller flere sammen om at gennemføre træningen. Du bliver udfordret både styrke og konditionsmæssigt.

Træningen vil primært bestå af basis- og kropsvægtøvelser. Vi sørger for, at hele kroppen bliver trænet, samtidig med at du og din makker får sved på panden og vigtigst af alt: har det sjovt. Desuden er det ikke nødvendigt at have en makker hjemmefra, da vi altid sørger for, at alle vil have en makker at lave workouten med.

KETTLEBELL

Vores Kettlebell-hold er til dig, der elsker at træne med kettlebells eller blot ønsker at forbedre din teknik med en kettlebell. På disse hold vil træningen primært foregå med brug af kettlebells.

Der vil altid være fokus på teknik og korrekt udførsel, og samtidig sørger træneren for, at hele kroppen bliver trænet, og pulsen kommer op. Der vil være øvelser til både nye og erfarne.

BABY WOD

Baby WOD er et hold for nybagte såvel som kommende forældre. Holdet foregår i ekstra rolige omgivelser i vores lukkede holdsal, så du kan have den lille med helt ind i træningssalen, hvor der er plads og tid til at kunne gå til og fra træningen.

Træningen tilpasses den enkelte, hvad end man er gravid eller har fået barn.

TEAM HERO

Hero workouts er blandt andet lavet for at hylde faldne soldater. Oftest er man på disse hold inddelt i teams af to, hvor man i fælleskab udfører workouten. Det forventes, at du kender de basale Crossfit øvelser som fx clean, thruster, front squat osv., da disse øvelser ofte laves på vores Team Hero hold.

Det er ikke nødvendigt at have en makker hjemmefra, da vi altid sørger for, at alle vil have en makker at lave workouten med. Melder du di på et Team Hero, vil du opleve, at træningen ofte er længere og mere udmattende.

GYMNASTICS

På Gymnastics-holdet kombineres gymnastik og bevægelse. Din krop vil blive udfordret på fleksibilitet, koordination, balance og styrke.

I timen vil du blive udfordret i de mange gymnastiske elementer, som Crossfit-træningen indeholder, hvilket vil indebære øvelser i baren, på gulvet, i ringene og i klatretovet.

Øvelserne vil blive brudt ned i små elementer, og uanset dine mål og færdigheder vil der være fokus på at forbedre dine evner på en sikker og effektiv måde.

VÆGTLØFTNING

Vægtløftning er for dig, som gerne vil øve teknik og forbedre dit Clean & Jerk (Vend og Stød) og Snatch (Træk).

Her vil der blive arbejdet med detaljerne, og instruktøren vil sørge for at komme rundt til alle og hjælpe med at rette din teknik. Det kan variere, hvilken af øvelserne der fokuseres på til træningerne.

CROSSFIT BASIC

Crossfit Basic er et hold for alle medlemmer af CFN, men det henvender sig primært til medlemmer som enten er på introforløb, kommer fra et afsluttet introforløb eller medlemmer som er interesseret i ekstra teknisk gennemgang af øvelser og workouts.

Formatet er det samme som en standart WOD, altså en stryke/teknik/vægtløftnings del og en klassisk workout.

STYRKE

På vores styrke hold arbejdes der med teknik i de forskellige løft, med formålet om reel styrke træning

MASTERS 35+

Master +35 er for dig som er 35 år eller ældre.

KONKURRENCEHOLD

Holdet er som udgangspunkt for ALLE! Der er ikke krav til niveau (Beginner, Scaled, Intermidiate eller RX). Når det er sagt, så er der nogle krav og forventninger til deltagerne.

Krav og forventninger:

– Der er krav til at alle deltagende minimum 1 gang årligt skal deltage i en ekstern konkurrence.

– Der er en forventning om at man tilknytter sig holdet og bestræber sig på at dukke op hver gang.

Det største ønske med konkurrenceholdet er, at biddrage til et godt miljø i CFN. Ydermere er der et ønske om at vi hjælper hinanden med at blive dygtigere.

På sigt:

• Individuel programlægning til deltagere

• Dækning af konkurrence-udgifter

• Mulighed for at få instruktører med til konkurrence

• Mulighed for at hive eksterne undervisere ind.

FORÆLDRE/BARN WOD

På forældre/barn wod vil der være fokus på god basisteknik for både forældre og børn fra 9 år.

Her er der fokus på at opbygge styrke, teknik og kondition gennem en sjov fællestræning.

Træningen består af fælles opvarmning, undervisning i mere tekniske øvelser og/eller styrke og til sidst en workout, team workout eller lign.

Som forælder har du en unik mulighed for selv at træne sammen med dit barn på dette hold.

FÆLLESTRÆNING

Fællestræning er en træning med din træner

Vi laver primært Cardio – så alle kan være med.

Der vil ikke være fokus på justeringer af teknik i løbet af workouten. Det er et tilbud om at deltage på en træning, sammen med din træner og som et standart hold.

INTROFORLØB

På vores populære introforløb får du en god og tryg start på dit nye træningsliv sammen med andre, der ligesom dig er i crossfit-verdenen. Vi vægter fællesskabet og den gode træningsoplevelse meget højt, og vores kompetente trænerteam vil altid sørge for, at du først og fremmest lærer teknikken korrekt, så du får det maksimale ud af din træning på en sikker og komfortabel måde. I dette forløb bliver du en del af et fast hold.

Der stor fokus, på at du lærer de mest basale øvelser i Crossfit, som er de øvelser, du vil møde på vores almindelige hold. Der vil især være fokus på kondition og styrke, som gradvist vil blive øget gennem træningen, så du er helt klar til mødet med vores WODs. Du får samlet otte træninger fordelt på fire uger. Desuden vil der være mulighed for at deltage på et ekstra valgfrit hold om ugen (ikke WODs og Team WODs).

OPEN GYM

I vores open gym er der fri træning. Her kan du slå dig løs med vores udstyr uden instruktør, og der er adgang alle ugens dage fra 05.00-23.00. Det er ligeledes i vores open gym, at vores hygge-krog er placeret, hvor der næsten altid er liv og glade medlemmer.